Vyberte svoju krajinu alebo región.

EnglishFrançaispolskiSlovenija한국의DeutschSvenskaSlovenskáMagyarországItaliaहिंदीрусскийTiếng ViệtSuomiespañolKongeriketPortuguêsภาษาไทยБългарски езикromânescČeštinaGaeilgeעִבְרִיתالعربيةPilipinoDanskMelayuIndonesiaHrvatskaفارسیNederland繁体中文Türk diliΕλλάδαRepublika e ShqipërisëአማርኛAzərbaycanEesti VabariikEuskera‎БеларусьíslenskaBosnaAfrikaansIsiXhosaisiZuluCambodiaსაქართველოҚазақшаAyitiHausaКыргыз тилиGalegoCatalàCorsaKurdîLatviešuພາສາລາວlietuviųLëtzebuergeschmalaɡasʲМакедонскиMaoriМонголулсবাংলা ভাষারမြန်မာनेपालीپښتوChicheŵaCрпскиSesothoසිංහලKiswahiliТоҷикӣاردوУкраїнаO'zbekગુજરાતીಕನ್ನಡkannaḍaதமிழ் மொழி

Ostrý dizajn mobilných telefónov sa vracia do Japonska! Dai Zhengwu požaduje implementáciu ducha One Sharp

Spoločnosť Sharp od Hon Hai's Sharp oficiálne uviedla na trh 16. technologické novinky v oblasti špičkových technológií. Rozumie sa, že dizajn mobilných telefónov bol navrhnutý japonským ústredím v porovnaní s predchádzajúcim dizajnom Hon Kai Kangfa, ktorý sa rovná Sharpu. Kľúčom k návratu mobilných telefónov do japonského pôvodu je implementácia koncepcie One Sharp, ktorú požaduje prezident Sharpu Dai Zhengwu.

Po vlastníctve spoločnosti Hon Hai v apríli 2016 spoločnosť Sharp uviedla na trh prvý mobilný telefón SHARP P1, ktorý v júli vrátil na taiwanský trh značka Sharp. Avšak z dôvodu naliehavosti času bol zavedený priamo na Taiwan. Sharp sa zameriava na dizajn v celej Japonsku a priťahuje taiwanských spotrebiteľov.

Avšak vzhľadom na strategické faktory skupiny bol neskôr Sharp mobilný telefón, ktorý sa predával na Taiwane, navrhnutý spoločnosťou Kangfa Technology, vtedajšou predajnou agentúrou agentúry, a začal zavádzať výrobky z dodávateľského reťazca Taiwanu vrátane použitia čipov mobilných telefónov. vyrobené spoločnosťou MediaTek. ,

Takáto stratégia sa však odráža v marketingovej stratégii trhu. Mobilné telefóny Sharp sú tiež väčšinou založené na modeloch základnej úrovne a zriedka má vlajkové modely, ktoré tiež ovplyvňujú imidž značky.

Keď Dai Zhengwu vstúpil do druhého funkčného obdobia prezidenta Sharpa, začal požadovať, aby sa dominancia dizajnu vrátila do sídla spoločnosti Sharp, aby získala späť predtým decentralizované práva na dizajn. Rozumie sa, že Dai Zhengwu verí, že japonská línia spoločnosti Sharp je najväčšou výhodou, takže hoci výroba je stále zodpovedná za spoločnosť Fu Zhikang, dizajnu a predaju dominuje spoločnosť Sharp.

Za zmienku tiež stojí, že Sharp bol predtým takmer samostatný model. V porovnaní s ostatnými taktikami spoločnosti Samsung v tomto odvetví je stratégia spoločnosti Sharp zjavne slabá. Teraz tiež začína prijímať hlavné modely v rôznych radoch. Reputácia Zhenpu na trhu s mobilnými telefónmi sa prejaví aj v prepise Dai Zhengwu ako prezidenta Sharpa.