Vyberte svoju krajinu alebo región.

EnglishFrançaispolskiSlovenija한국의DeutschSvenskaSlovenskáMagyarországItaliaहिंदीрусскийTiếng ViệtSuomiespañolKongeriketPortuguêsภาษาไทยБългарски езикromânescČeštinaGaeilgeעִבְרִיתالعربيةPilipinoDanskMelayuIndonesiaHrvatskaفارسیNederland繁体中文Türk diliΕλλάδαRepublika e ShqipërisëአማርኛAzərbaycanEesti VabariikEuskera‎БеларусьíslenskaBosnaAfrikaansIsiXhosaisiZuluCambodiaსაქართველოҚазақшаAyitiHausaКыргыз тилиGalegoCatalàCorsaKurdîLatviešuພາສາລາວlietuviųLëtzebuergeschmalaɡasʲМакедонскиMaoriМонголулсবাংলা ভাষারမြန်မာनेपालीپښتوChicheŵaCрпскиSesothoසිංහලKiswahiliТоҷикӣاردوУкраїнаO'zbekગુજરાતીಕನ್ನಡkannaḍaதமிழ் மொழி

Spoločnosť Samsung reaguje na problém so zlyhaním systému skoro ráno: aktívne skúma príčinu a čo najskôr poskytne riešenie.

Skoro ráno (23) dňa niektorí domáci používatelia mobilných telefónov Samsung oznámili na platformách sociálnych médií, ako je Weibo, že ich telefóny sa stretávajú s čiernymi obrazovkami, reštartami a skomolenými postavami. Spoločnosť Samsung GALAXY v reakcii na to oznámila, že aktívne skúma dôvody a poskytuje ich čo najskôr. Zodpovedajúce riešenie.

V skorých ranných hodinách niektoré siete Netizens na weboch Weibo, Tieba a ďalších sociálnych platformách uviedli, že ich mobilné telefóny Samsung majú nevyriešené skomolené postavy a čierne obrazovky. V súčasnosti používatelia Galaxy S8, S9, S10 a ďalších modelov naznačili, že sú ovplyvnení.

Niektorí používatelia analyzovali, že skomolené znaky, čierna obrazovka a problémy s reštartom mobilných telefónov Samsung môžu súvisieť so skokovým aprílom. Pretože funkcia kalendára mobilného telefónu nie je aktualizovaná okamžite, systém nesprávne vypočíta čas dňa a zlyhá.

V reakcii na to niektorí používatelia navrhli zodpovedajúce núdzové riešenia.

Používatelia mobilných telefónov Samsung, ktorí nemajú súvisiace problémy, sa môžu rozhodnúť vypnúť možnosť automatickej aktualizácie prostredníctvom siete WLAN v aktualizácii systému a zálohovať údaje telefónu, aby sa predišlo poškodeniu a aby sa ho nepoškodilo. Používatelia mobilných telefónov Samsung, ktorí majú súvisiace problémy, môžu po reštartovaní telefónu zmeniť dátum telefónu a aktualizovať zámok. Obrazovka sa použije na najnovšiu verziu, aby sa vyriešil problém s haváriou.