Vyberte svoju krajinu alebo región.

EnglishFrançaispolskiSlovenija한국의DeutschSvenskaSlovenskáMagyarországItaliaहिंदीрусскийTiếng ViệtSuomiespañolKongeriketPortuguêsภาษาไทยБългарски езикromânescČeštinaGaeilgeעִבְרִיתالعربيةPilipinoDanskMelayuIndonesiaHrvatskaفارسیNederland繁体中文Türk diliΕλλάδαRepublika e ShqipërisëአማርኛAzərbaycanEesti VabariikEuskera‎БеларусьíslenskaBosnaAfrikaansIsiXhosaisiZuluCambodiaსაქართველოҚазақшаAyitiHausaКыргыз тилиGalegoCatalàCorsaKurdîLatviešuພາສາລາວlietuviųLëtzebuergeschmalaɡasʲМакедонскиMaoriМонголулсবাংলা ভাষারမြန်မာनेपालीپښتوChicheŵaCрпскиSesothoසිංහලKiswahiliТоҷикӣاردوУкраїнаO'zbekગુજરાતીಕನ್ನಡkannaḍaதமிழ் மொழி

Po 16 rokoch spoločnosť Panasonic opäť založila továrne v Číne. Panasonic sa snaží preniknúť do oblasti inteligentných domov

Podľa správy Sankei Shimbun News 6. decembra spoločnosť Panasonic oznámila založenie nového závodu na výrobu kuchynských spotrebičov, ako sú mikrovlnné rúry a sporáky na ryžu, v čínskej provincii Zhejiang, s investíciou 4,5 miliardy jenov a plánuje začať prevádzku. v roku 2021. Toto je nové založenie novej továrne spoločnosti Panasonic v Číne po 16 rokoch. Uvádza sa, že je to kvôli rastúcemu počtu strednej triedy v Číne a cieľovému dopytu na čínskom trhu.

Nová továreň sa nachádza v meste Jiaxing v provincii Zhejiang a má rozlohu asi 50 000 metrov štvorcových. Okrem toho bola založená nová spoločnosť na prevádzku závodu s funkciami navrhovania a vývoja produktov a je odhodlaná vyvíjať výrobky vybavené technológiou IoT. Väčšina inžinierov sú Číňania.

Spoločnosť Panasonic už predtým vyrábala kuchynské spotrebiče v továrňach v Šanghaji a Hangzhou s cieľom zvýšiť podiel na trhu. Nová továreň v Zhejiang je tiež optimistická vzhľadom na obrovskú populačnú základňu Číny a perspektívy vývoja zariadení internetu vecí v Číne. Uvádza sa, že spoločnosť Panasonic očakáva výstavbu nových tovární. Ročný obrat do roku 2022 bude 2 miliardy juanov (približne 30 miliárd jenov).

Tsuga Kazuhiro zdôraznil, že spoločnosť Panasonic, ktorá na čínskom trhu nemôže vyhrať, nemá budúcnosť. Panasonic, ktorý čelí ťažkostiam v automobilovom priemysle, teraz plánuje nájsť prielom v oblasti inteligentných domov a je presvedčený, že Čína je trhom pre inteligentné domácnosti.

V súčasnosti sa však zdá, že pocit prítomnosti spoločnosti Panasonic v Číne nie je vysoký. Sektor bieleho tovaru musí v cenovej vojne konkurovať Haierovi a Midea. Zaujímalo by ma, či je Panasonic pripravený.